پسران موسوی و دختران رهنورد فرزندان ایرانند و نخواهند گذاشت که ایران به دست نا محرمان و نا اهلان ویران شود

پسران موسوی و دختران رهنورد فرزندان ایرانند و نخواهند گذاشت که ایران به دست نا محرمان و نا اهلان ویران شود
جرس: کمپین ملی وسراسری فرزندان موسوی و رهنورد با انتشار بیانیه ای، همزمان با سالگرد دوم خرداد ماه، فعالیت رسمی خود را اعلام کرد.
سخنگوی کمپین  هدف از تشکیل این تشکیلات ملی و سراسری را "سامان دادن به نیروهای فعال و ایجاد انسجام و انضباطی که می تواند جنبش سبز ملت ایران را به درستی تداوم بخشد و جنبش را از خطر غارت اقتدارگریان مصون بدارد"، دانست و گفت: "عمده ترین و اصلی ترین انگیزه کمپین ملی و سراسری فرزندان موسوی و رهنورد در جهت تحقق اهدافی که در بیانیه های مهندس میر حسین موسوی مکررا از آن یاد شده ،حمایت همه جانبه از پدر و مادر معنوی مان مهندس میرحسین موسوی و پرفسور زهرا رهنورد ،پیگیری وضعیت بازاشت شدگان ، تظلم خواهی از مراجع حقوق بشری و ذی صلاح ، اتحاد و انسجام بین جوانان که نیروهای محرکه جنبش سبز محسوب می شوند تاسیس گشته است واز همه کسانی را که در این باور ، این انگیزه واین هدفها با ما باشند را به همراهی فرا می خوانیم".
متن کامل بیانیه این کمپین به شرح زیر است:
به حضرت پدر، به میر عشق ، میرحسین
به گرامی مادر،همنام زهرای اطهر ، همپای چنان پدر
درود خدا و سلام و صلات ما برای شما که جان شیرین به طبق اخلاص دارید و جان سخت برای هبه و هدیه اش به ملک و ملتی که سزاوار آنند . هزینه های عشق ورزی به رب العالمین و به خلیفگان زمین ، به وسع و مقدور شما پرداخت میشود و درد و داغ تقابل شب پرستان و تاریک اندیشان خسته تان کرده است اما نه دلشکسته ! کمرتان اگر به سوگ شهادت برادران و خواهرانمان شکست ، دل به استواری خود تا به هنوز باقی داشته اید که دلمایه ماست برای استدامت و استواری قدم در کنار شما....باید پاسخی برای تاریخ ، برای فردا ، وبرای سهراب و ندا داشت ...! دلدشت ایران به بذر عشقی که شما افشاندید ، به سبز یکسر و به حضور سرو فامتان سراسر در امد.... در سایه سارسروی چنین سبز و به ایرانشهری که حد و مرزی به کمان نظر آرش گون شما میطلبد ، مافرزندان شما تنهایتان نخواهیم گذاشت...شمار نداها و سهرابهای شما به شمار اختران آسمانند / به همان تلالو اما در زمین و در جوار مبین شما ..! با شمائیم تا به حصول حق خدائی خویش
دانه های عشق ثقل زمهریر سرما را در زیر سنگینی خاک تحمل میکنند تا به فصل رستن و گسستن زنجیرهای زمستانی . وقتی چاووش بهار به هیئت شکوفه نی و نای عندلیبان باغ را به اواز می نشاند ، زمستانیان چه دارند که به پاسخ آرند ؟ رویش بنفشه به گاه بدیهی را جلوگیر نتوانند شد ...!خلق به جلوداری میر و مقتدا وامیر عشق و استقامت ، رهرو راه حسین ع ، میر حسین نشانده به صدر سینه اش جنبش سبز انارستانی خود را ، که گلوگاهی به خون آغشته دارد به بار و بر خواهد رساند تا وعده خدا محقق شود.
ملت سترگ ایران آراء خود را پاس میدارد و به گرم حضورش خواب را بر ربایندگانش آشفته میسازد . ایرانی به حفظ حرمت ایران و به قدر شناسی هویتش ، اگر آغاز حرکتش بنام خدا بود ، یاد خدا و بخون خفتگان راه خدا را تا به وصول و حصول هدف با خود باقی میدارد . پس
ای امیر عشق ! با شمائیم تا تیمم کنیم به خاک خون الود همراهان بخاک افتاده مان و نمازی به اقتدای شما.....قبول پیشا پیشمان
پدر و مادر
اینک فرزندان شما که شناسنامه اشان با خون شهدای سبز مهر و موم گشته با تکیه بر همان عهد پیشین دوباره پا به آوردگاه مبارزه حق علیه باطل گذاردند تا در سپاه صبح و روشنا لشکر جهل و تاریکی را از پای درآوردند. امروز آمدیم تا دست در دست هم دهیم و با ایمان به راهمان و عهدی که با شهدا بستیم تا آخرین نفس یار و یاور شما باشیم . پس ای سیاوش گونه مرد از آتش و بلا بگذر زیرا پس از آن گلستانی گسترانیده خواهد شد به وسعت ایران . ایرانی سبز برای همه ایرانیان.
ما آمده ایم ...
کمپین ملٌی پسران موسوی و دختران رهنورد.

0 دیدگاه:

ارسال یک نظر